نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
بسته پیشنهادی جدید چلسی به یووه ارائه شد؛ جذاب ‌تر و وسوسه برانگیز!

بسته پیشنهادی جدید چلسی به یووه ارائه شد؛ جذاب ‌تر و وسوسه برانگیز!

 

تيم‌هاي ثروتمند اروپايي راه اغواگري را به خوبي مي‌دانند؛ نشانه‌گيري آنها دقيق است و كمتر بازيكني مي‌تواند در برابر وسوسه‌هاي اين غول‌هاي پولدار مقاومت كنند. چلسي و رومن آبراموويچ يكي از همين نمونه محسوب مي‌شوند. پس از تلاش‌هاي نافرجام آنها براي به خدمت گرفتن الكس ساندرو در تابستان سال گذشته، اين باشگاه متمول انگليسي در فصل نقل و انتقالات پيش‌رو يكبار ديگر شانس خود را براي جذب بازيكني ديگر از يوونتوس امتحان مي‌كند.

 

روزنامه انگلیسی London Evening Standard در شماره امروز خود با اشاره به تمایل باشگاه چلسی برای به خدمت گرفتن دنیله روگانی مدافع با آتیه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا، آورده است:

 

بعد از رد پیشنهاد 30 میلیون یورویی چلسی توسط باشگاه یوونتوس برای به خدمت گرفتن دنیله روگانی، آبی‌های لندن تصمیم گرفته‌اند با افزایش مبلغ و ارائه پیشنهادی 40 میلیون یورویی یكبار دیگر پای میز مذاكره بنشینند. چلسی بسیار مصمم است تا بتواند با به خدمت گرفت روگانی، خط دفاعی‌اش را برای حضوری مقتدر در فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر و همچنین لیگ اروپا تقویت كند. بسته ویژه و جدید این باشگاه برای جذب روگانی حاوی قراردادی 5 ساله به همراه پرداخت هفته‌ای 80 هزار پوند است.

 

دنیله روگانی مدافع 23 ساله یووه كه تا سال 2021 با بیانكونری‌ها قرارداد دارد، در سه فصل گذشته 67 بار برای بانوی پیر در رقابت‌های مختلف به میدان رفته و موفق به 5 بار گلزنی نیز شده است. به گفته منابع خبری، یوونتوس تنها در صورتی حاضر به جدایی این بازیكن خواهد شد كه در كنار پیشنهاد مالی قابل‌توجه و علاقه‌مندی خودِ بازیكن برای خروج از باشگاه، بتواند مدافعی طراز اول را به جمع خود اضافه كند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: